Select Page

Dijaki 2. A smo v letošnjem šolskem letu od novembra do januarja posvetili kar precej ur pouka in prostega časa skupinskim nalogam v okviru projekta PODVIG. Naša glavna tema je bila ‘Oglaševanje in potrošništvo’. Vsaka skupina si je izbrala svojo temo, ki smo jo raziskali ter posneli v obliki kratkega igranega filma, dokumentarca, reportaže ali poročil.  Največji izziv je bilo delo na daljavo, vendar smo s skupnimi močmi, veliko mero organiziranosti in seveda tudi z iznajdljivostjo, posneli naše delo, ter prispevke uspešno predstavili sošolcem.

Za konec pa smo zbrali nekaj vtisov o delu ter našem zadovoljstvu z opravljenimi nalogami.

LOCAL PRODUCE / ECO PRODUCTS IN OUR REGION

Delo v naši skupini je potekalo dobro in brez zapletov, saj smo si že na začetku razdelile naloge. Trajalo je kar nekaj časa, da smo informacije poiskale na spletu, jih prevedle v angleščino in vključile v naš video. Zaradi omejitev v času pandemije, se nismo mogle srečevati v živo, saj smo iz različnih občin, zato je naše delo potekalo po Zoom-u, kjer je potem vsaka od nas predstavila svoje ugotovitve.

Korona nam je preprečila tudi obisk kmetij, ki smo jih želele predstaviti, saj bi tako dobile še več uporabnih informacij ter gradiv. Uspelo pa nam je obiskati kmetijo Slavec v Knežaku ter del perutninarstva v Neverkah, da smo lahko dobile vsaj nekaj fotografij.

Velik delež projekta je predstavljalo tudi urejanje videa, kjer smo veliko časa porabile, da smo vse skupaj združile, dodale glasbo ter naše glasove v ozadje.

Ta projekt nam je bil kljub situaciji, v kateri smo se znašli, zelo všeč. Za vse je bila to neka nova izkušnja, ker smo morale vse delati na daljavo, vendar smo v tem zelo uživale in se naučile precej novih angleških besed. Predvsem pa smo spoznale, kako pomembni so lokalni pridelki in koliko truda je vloženega v njihovo pridelavo.

                                                                                                                       Ajda, Lana, Ina, Eva

MODERN CONSUMERISM

V današnjem svetu se s potrošništvom srečujemo skoraj povsod. Obdani smo z neštetimi trgovinami in vse, kar si zaželimo, lahko tudi dobimo. Za nas je postalo potrošništvo samoumevno.  Vendar pa, ali je res za vse nas tako?

Bolj kot smo raziskovali temo, za katero smo mislili, da jo poznamo, več smo odkrili zanimivih dejstev povezanih z potrošništvom. Kljub temu, da nas je Covid postavil pred različne izzive, nam ti niso preprečili, da ne bi svojega dela opravili z odliko. Čeprav je bilo veliko bolj naporno delati predstavitev vsak za svojim računalnikom preko Zoom-a, pa smo se prav tako zabavali in veliko naučili. Upamo da bomo takšne predstavitve v skupinah delali tudi v prihodnje, pa če se bo le dalo v živo, ne po Zoom-u.

                                                                                                                       Blaž, Milan, Amir, Luka

BEING A RESPONSIBLE CONSUMER

Kdo je odgovoren potrošnik in kaj nam odgovorno potrošništvo pomeni? Naša naloga je bila poglobiti se v to temo in jo predstaviti na zanimiv način.

Skozi intervju smo pokazale različna mnenja in razmišljanja o tej temi. S tem smo želele prikazati realno sliko, saj se mnogi ljudje še vedno sploh ne zavedajo pomena ideje ‘biti odgovorni potrošnik’. Razložile smo, kaj pomeni biti odgovoren in kako lahko dobre navade, četudi majhne, prispevajo k boljšemu svetu. Želele smo pokazati tudi napačno predstavo o okoljskih vprašanjih v povezavi s potrošništvom, ki je med ljudmi še vedno zelo prisotna.

S takšnimi projekti ne le razširimo svojega znanja na zanimiv način, temveč imamo tudi priložnost pokazati, kako zelo kreativni smo lahko dijaki.

                                                                                                             Zala, Tara Meta, Neja, Iza, Laura      

FAIR TRADE

Projekt se nam je zdel super. Všeč nam je tak način dela, ker se v njem skupina še bolj poveže, naučiš se odgovornosti in organiziranosti ter samoaktualizacije. Kljub razmeram smo vse delo opravile brez težav, s pomočjo Zoom-a. V prihodnosti si želimo še takih projektov, saj z njimi razširimo obzorja svojega znanja, naučimo se tudi dela s tehnologijo. S pomočjo projekta smo izvedele veliko novega o pravični trgovini, njenem delovanju in ljudeh po svetu, poleg tega pa smo se naučile tudi veliko novih besed.

                                                                                                                            Alja, Aleša, Džana, Ana